Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Zwijmelen op zaterdag (2.17)

Meer zwijmelen bij Marja.

Ik ben vandaag de hele dag op stap geweest. Ik heb geen tijd gehad om te zwijmelen. Maar de zaterdag duurt nog een half uurtje. Daarom op de valreep een nummer van Tangerine, twee leuke jongens. Ik vind dat ze goede muziek maken.

Tja, nou wilde ik toch een filmpje plaatsen, maar dat lukt me niet. Daarom hier de link: https://www.youtube.com/watch?v=YA74wMeZlnw&list=RDBOz8jNW0xX0&index=0



Prettig weekeinde.

10 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit, hoop dat je een leuke dag had!!

    Iemand had verzocht het insluiten van het filmpje tegen te gaan, daarom kan je het dus niet plaatsen, ligt dus niet aan jou.

    Het kan wel via een alternatief, dat moet dan met een embedcode... ik weet niet of blogspot dat toestaat, heb geen kennis van de achtergrond van blogspot, maar als je de code wilt hebben mail mij dan maar eventjes.

    Fijn weekend verder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Melody, voor je uitleg. Maar eerlijk gezegd, van dat technische heb ik geen kaas gegeten. Ik ben er ook een beetje huiverig voor. Dank je wel voor je aanbod maar ik zal het maar hierbij laten. Volgende week weer beter.
    Ja, ik heb een heel mooie dag gehad, ondanks de regen en wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bijdrage. Dankjewel. Ik wens je een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lekker nummer om te luisteren ,ik zit niet stil op mijn stoel als ik dit hoor .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi fris lied, leuke video! Grappig hoe ze gebruik maken van hun tweelingschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk :-) Leuk filmpje ook! Ik hoor ze voor het eerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Totaal onbekend, de band en het liedje, maar het klinkt lekker hoor!
    En beter laat dan helemaal niet Greet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Ik heb genoten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk een dagje op stap ! hoop dat je hebt genoten. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen