Pagina's

zaterdag 23 november 2013

Zwijmelen op zaterdag (2.2)

Meer zwijmelen bij Marja.

Ik ben een echte katofiel. Zelf heb ik twee katten (poezen). Op de voorgrond meisje Kees en op de achtergrond Katootje. Eén keer heb ik gezien dat ze samen op het kussen lagen maar voordat ik een foto kon maken, waren ze al weer verdwenen.



Het liefst zou ik wel tien katten willen hebben. Of honderd. Helaas is dat niet mogelijk. Ik zal het daarom moeten doen met kattenfilmpjes op You Tube. Daar kan ik heerlijk bij zwijmelen.

Mijn zwijmelbijdrage voor vandaag bestaat dan ook uit meezingende katten. Zo leuk, hè! De muziek vind ik maar niets, maar oh, die katten! Misschien zijn de filmpjes wel gemanipuleerd, toch blijf ik ze leuk vinden.



Prettig weekeinde.

12 opmerkingen:

  1. O heerlijk , poezerts en poezelotjes, statige kattendames en stoere kattemannen, echt wel mijn meest favoriete huisdier,
    of was het nou dat de katten een bazin hebben hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Ik zit te smelten van vertedering. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ja, altijd goed. Vertedering alom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk is filmpje één gemanipuleerd, dat zie je gewoon. Bij de tweede hebben wij onze twijfel. Fijn weekend Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk jouw zwijmel .wij hebben er maar een en die heeft een gebruiksaanwijzing ,maar die hebben we er van het asiel niet bij gekregen haha .Daarom ook geen tweede .Tja 10 katten ,dochterlief heeft er 10 en ik geniet van al die kroelers als ik er ben .Ze horen mij ook altijd aankomen en dan zitten ze voor de deur want Oma brengt altijd lekkere snoepjes mee!! Wat een leuke katten heb jij ! En die filmpjes kan ik ook zo van genieten
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Greet wat een leuke foto's vsn Kees en Katootje :-D

    Wij hebben hondjes die het uitstekend kunnen vinden met de katten van mijn zus ...ze spelen haha echt grappig.

    Ik heb genoten van deze bijdragen :-D

    Liefs en een fijn weekend Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige poezen heb je Greet! Wij hebben wel een kat gehad, maar ik ben er niet zo dol op.
    En die filmpjes, echt geweldig!
    Fijne weekend Greet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit soort filmpjes zijn er talloos en de ene is mooier dan de andere, mede afhankelijk van de muziek die erachter gezet wordt maar als je dat wegdenkt is het kattenspul altijd feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's van je poezen. Onze schoondochter heeft er vijf. Zo leuk.... Geweldige filmpjes.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig leuk, ook ik kijk regelmatig naar die filmpjes op youtube, lig soms helemaal in een deuk haha :-)
    en oh... er moeten wel twee kussentjes daar komen hoor !!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, soms springen ze van de kast op het ladekastje, dan glijdt het ene kussentje een beetje mee en als er dan twee kussentjes liggen en ze springen op de tweede glijden ze van het kastje af.

      Verwijderen