Pagina's

maandag 25 november 2013

Kattenblog

Gezien de reacties onder de kattenzwijmel van afgelopen zaterdag wil ik u wijzen op twee kattenblogs die ik dagelijks bekijk/lees.

Het eerste is Het Leidsch Katblad van Annemarie Kemp, oftewel mevrouw Katblad. Ook als je niet in Leiden woont, is het erg leuk. Annemarie schrijft heel humoristisch over haar eigen katten, waarvan er onlangs twee zijn overleden, en over de buurkatten.
http://hetleidschkatblad.blogspot.nl/2013/11/mijn-werk-gaat-altijd-voor.html.

Het tweede is Snogmog. Elke avond een leuke foto van een kat, veelal wonend in de Amsterdamse Jordaan. Je kunt zelf ook een foto van je eigen kat insturen.
http://snogmog.blogspot.nl/

Poezenliefhebbers, veel plezier.

P.S. Wie kent er nog meer leuke kattensites/blogs?

12 opmerkingen:

  1. Hoi Greet
    Wat een leuke blogs ,die ga ik zeker volgen bedankt .Ik volg het blog van Deb uit Canada,ze schijft erg veel over haar werk als katten oppas en over haar eigen katten .Misschien ken je het blog wel ,ik doe de link er even bij .
    Groetjes Elisabeth

    http://justcats-deb.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk blog! Ik ga het volgen. Dank je wel voor de tip.

      Verwijderen
  2. Hallo,
    kattenliefde is een blog en een gratis online magazine staat hier http://www.kattenliefde.nl

    Have fun, Mike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Felis Catus is een neiuw blog over katten, poezen en kittens. http://feliscatus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ga zeker eens op de genoemde blogs kijken! :)
    Zelf ben ik recent ook een blog voor kattenliefhebbers begonnen: www.mijnkattebelletjes.blogspot.com.
    Ik schrijf er over mijn rosse kater Mylo, maar geef er ook o.a. tips om je kat op een goedkope manier te verwennen en schrijf reviews van kattenproducten (uitgetest door Mylo natuurlijk :p).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog, interessant en zeker de moeite waard om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blog niet over beauty in de letterlijke maar figuurlijke zin. De natuur is ook prachtig en de wezens die erop leven nog meer. Als gedragsbioloog ben ik gefascineerd door katten. Met mijn blog probeer ik mensen te informeren en misschien zelfs wel te inspireren om het leven van onze huiskatten te veraangenamen! Vandaag is er weer een nieuw artikel geplaatst nav een noodkreet van een vrijwilliger die met kittens werkt. Je leest er hier over: www.treatoflife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk ook eens alleskatten.nl. Prachtig geschreven, met veel kennis van zaken.

    BeantwoordenVerwijderen