Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Lapcat

Katootje is bijna twee jaar bij me. Ik kreeg haar via Dicky, hier en hier.
Telkens als er iemand de poort doorkomt denkt Katootje: "Ha, daar komt weer iemand met een schoot om op te zitten, met een hand om mij te aaien en met vingers om aan te sabbelen."
Katootje is bepaald geen xenofoob. Het maakt haar niet uit of de schoot, de hand of de vinger buitenlands of Nederlands is, man of vrouw, bekend of onbekend.  
 
Ze zit ook graag bij mij op schoot. Als ze maar even ziet dat mijn schoot vrij is, springt ze er al op, nog voordat ik er erg in heb. En 's nachts ligt ze het liefst op mijn rug. Daar ben ik niet blij mee. Dan word je wakker met 4 kilo kat op je rug.
 













2 opmerkingen:

  1. Die ouwe trouwe Katootje, ze is nog steeds precies dezelfde, ook in haar gedrag, ze blijft wie ze is ondanks gewijzigde omstandigheden, leuk om te zien. Geef haar een heerlijke knuffel van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Katootje toch lief, hè?
    Nimet

    BeantwoordenVerwijderen