Pagina's

maandag 5 november 2012

Vervelen

Verveelt u zich of heeft u even nergens zin in? Wellicht zit er bij de onderstaande links iets voor u bij.

Bijvoorbeeld dit.

Dit is leuk voor de babyboomer, maar ook voor niet-babyboomers.

Dit is meer voor de kilometerfreaks.

Dit is voor mensen die alles willen kennen en kunnen.

Dit is voor de dromers.

Dit is voor de zieners.

Dit is voor de spotters.

Dit is voor de cijferfreaks.

Graag verneem ik van u naar welke site u gaat als u zich even verveelt.


Update: Hier is deel 2.

5 opmerkingen:

  1. De tweede heb ik eerst geprobeerd, maar uiteindelijk wilde ik ze allemaal proberen.
    Bij de laatste twee kwam er bij mij (bij herhaling) dezelfde site uit, dus is die link wel goed gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U heeft gelijk. Bij de laatste had ik dezelfde link gelegd als bij de een na laatste. Sorry. Ik heb het veranderd. U kunt nu naar de cijfertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatief idee Greet, hoe kom je erop.
    die van de spotters daar ga ik eens voor zitten vanwege een vlucht naar Johannesburg die ik gedaan heb, leuk om dan via google-earth te kijken waar ik precies overheen gevlogen ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga domme spelletjes doen, via Facebook. Daar kan ik me uren mee vermaken en het is zo ontzettend zonde van de tijd dat ik iedereen aanraad een goed boek te gaan lezen en NIET die spelletjes te gaan doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jah.. spelletjes zijn verslavend en zo niet nuttig.. bedankt greet voor de tips !!

    BeantwoordenVerwijderen